God jul ifrån mig!

God jul då :D
hoppas ni fick bra julklappar för det fick jag :D jag fick en lusvig one piece av min pappa :D den e helt underbar jag ser ut som en björn i den xD
sen fick jag ett the sims3 prylpaket, smycken, pengar och mkt mer :)
jag va hemma hos mina kusiner i solentuna igår :) och alla kusinerna på pappas sida va där :) och andra också såklart :)  vi hade det jätte trevligt vi spelade mkt rund pingis ;) själv suger jag på all sport så kom ju aldrig till final men det va riktigt kul ändå ;)

idag så övnignskörde jag för första gången :D och det gick faktiskt riktigt bra :D det va skit kul att köra bil ;)
och imorrn så blir det att shoppa :D med den bästa frida :D och hennes lillasyster :)
så ja jag ska upp vid typ 8 imorrn så jag borde nog sova nu :P

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0